Porque não te registas?
Assim podias usufruir de tudo o que o AniKai tem à disposição dos seus utilizadores.
Não custa nada e é rápido ^^

InícioFAQRegistrar-seConectar-se

Compartilhe | 

Blood+

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo 
AutorMensagem
NyankoYue
1-2
1-2

Humor : Pungentemente incisivo \o/

MensagemAssunto: Blood+   Sex Ago 27, 2010 8:48 pm

Blood+

MyAnimeList escreveu:

Synopsis

Throughout the passage of time and the shifts in backgrounds, a particular war continues to leave its mark on history, extending its influence into the modern world. There are two major groups involved in the ensuring war. The first group consists of monsters known as Chiropterans who can change their appearances into that of human beings. They are actually immortals who feed on the blood of the living. The second group is an organisation known as the "Red Shield", formed to track down these monsters and exterminate them. Otonashi Saya is a high-school girl who lives a peaceful life with her family. The only problem is, she has no recollections of her life beyond that of the past year. However, her happy life will be destroyed by an event that will lead her to her destined fate.

(Source: ANN)

Related Anime

Adaptation: Blood+, Blood+
Alternative version: Blood: The Last Vampire

Information

Type: TV
Episodes: 50
Status: Finished Airing
Aired: Oct 8, 2005 to Sep 23, 2006
Producers: Production I.G, Mainichi Broadcasting
Genres: Action, Mystery, Drama, Horror, Vampire, Supernatural, Military
Duration: 24 min. per episode
Rating: R - 17+ (violence & profanity)

Vou aqui colocar o meu Opening preferido (3ª temporada):

Opinião Pessoal: Não conseguia acreditar que ainda não houvesse tópico desta série quando fui às procuras O.o
Bem, eu adorei a série. Para uma história que tem de ser contada durante 50 episódios, penso que está mesmo muito boa. O início prende pouco, mas a pouco e pouco vamo-nos viciando na coisa até que acaba de modo trágico *relax, não sou spoiler*
Uma coisa que achei transcendental foi uma das músicas, cantada pela personagem do mesmo nome - Diva. Amei o raio da música, acho que se enquadra perfeitamente no enredo <3 Deixo um vídeo abaixo com a dita cuja para quem estiver interessado~

My Score: 8 - Very Good

Mark Mancina ~ Diva (Blood+ OST)

http://nyankoyue.blogspot.com/

Blood+
Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo 
Página 1 de 1
 Tópicos similares
-
» [K-DRAMA] Hot Blood 열혈장사꾼
» Da uma imagem^^
» {Login} RPG First Blood
» {PP} Let's have some fun...